Skoči na glavno vsebino

Projekt je poskus oblikovanja novega, inovativnega pedagoškega pristopa k informatiki, ki spoštuje dejstvo, da so bili otroci, ki jih poučujemo, rojeni v digitalnem svetu: jezik, ki ga govorijo je digitalen, tako kot tudi denar, ki ga menjajo. Otroci 21. stoletja pogosto bolj tekoče govorijo digitalni jezik kot svoj materni jezik. In tako kot se pri usvajanju jezika naravni govorci učijo, kako izraziti pomen v stavku in ne, kako spregati glagole, menimo, da je treba isto načelo uporabiti pri poučevanju informatike za digitalne domorodce. Projekt bo oblikoval evropsko mrežo učiteljev informatike, animirano skozi niz dialogov, v katerih se bo soustvarjal in sooblikoval funkcionalni pristop. Preizkušen bo v 10 državah EU, skupaj s katalogi za usposabljanje učiteljev. Verjamemo, da bo ta visokokakovostna vključujoča metoda poučevanja in ocenjevanja našim otrokom pomagala postati aktivni, odgovorni in etični digitalni državljani EU.

Partnerji projekta:

  • Algebra University College, Hrvaška
  • Universidade da Coruna, Španija
  • Vilniaus Universitetas, Litva
  • Turun Yliopisto, Finska
  • Osnovna šola bratov Polančičev Maribor, Slovenija
  • Osnovna šola Toneta Čufarja Maribor, Slovenija
  • Ministerio da Educacao e Ciencia, Portugalska
  • Project lighthouse astiki mi kerdoskopiki etaireia, Grčija
  • T-hap ltd., Ciper
  • Udruga suradnici u učenju, Hrvaška
  • I.I.S. Ferraris-Pancaldo-Savona, Italija
  • Sredno uchilishte Sveti Sveti Kiril i Metodiy, Bolgarija
  • All digital aisbl, Belgija
  • Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Slovenija

 

Dostopnost